torsdag 13. oktober 2011

TAG

Da har jeg prøvd meg på å lage tag. Dette er min første, men jeg er sikker på at det blir flere. 
Dette var gøy!!!
Motivet er fra North Star Stamps. Utklippsarket finner du HER.
Tekststempelet er også fra North Star Stamps
Ellers så har jeg brukt kartong, mønsterpapir fra Prima. Stempel fra Stempelglede. 
Blomster fra Wild Orchid Crafts. Snøkrystallene er staset ut med MS-puncher, og oppå her her jeg festet rondeller med bling inni.
Kantene er rufset og svertet med blekk i froskjellige nyanser.  
  
Jeg legger denne til utfordringen hos:
HA EN FIN DAG!

18 kommentarer:

  1. Hallo lieve Randi,

    Al je mooi's weer bewonderd, geweldig !!!

    Warme groetjes,
    Anita xxx

    SvarSlett
  2. Åh, Så nydeligt en tag... super flot pyntet.

    klemm

    SvarSlett
  3. Dette må da være den vakreste tag'en jeg har sett, Randi ! Såå nydelig, flott pyntet, og kjempelekkert med vintage - gjennomført :-))

    SvarSlett
  4. For å være den første tagen så var den kjempe lekker :)

    Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett
  5. Utrolig smuk, elsker det vintage look du har lavet !

    SvarSlett
  6. Wooow vilken snygg tag helt otroligt fin.
    ha det gott.....

    SvarSlett
  7. Og selv dette får du til med glans, Randi♥!! Denne tag'en ble skikkelig lekkert, og selv om jeg ikke "forbinder" denne rufsete vintage, "splæsh og stæsh" med deg og dine alltid nydelige kreasjoner, så ble det "deg" allikevel!!:)) En rotete setning, men det var ment som et veldig fint kompliment;)). Bare elsker ALT du lager, og vil få takke for all den flotte inspirasjonen og alle de flotte detaljrike tutorialene du så villig vekk deler meg deg♥!! ønsker deg en koselig kveld, og gleder meg til se flere av disse vakre nostalgiske tag'ene dine!:)
    Klem, Ellen

    Ps. Tekstene til NSS er bare såå vakre, så der sitter du, etter min mening, midt i smørøyet av DT jobber:)))

    SvarSlett
  8. wooow what a goreous creation!
    hugs, mandy

    SvarSlett
  9. Kjempeflott tag, noe helt annet enn det jeg har sett før fra deg-men like flott!
    Alltid inspirerende å kikke i bloggen din:)
    Ha ein fin helg, klem

    SvarSlett
  10. Såååå nydelig tag.

    Klem:)

    SvarSlett
  11. So wonderful tag.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  12. Åååh, så spennende, alltid gøy å utfordre seg selv litt :)
    Og dette, Randi er helt utmerket, passet dine hender perfekt :) Nydelige farger og detaljer, prikken over i'et er de blåe stenene, helt nydelig :)
    Takk for dine fine og gode ord :)Og beklager sorgen du har etter din far, da godt vare på minnene og vit at han nå har det godt og er fri for smerte ♥
    Ønsker deg en kjempefin helg :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  13. Wow, en aldeles nydelig tag!
    Så vakkert pyntet:) Masse flotte detaljer har du fått med.
    Ha en riktig god helg, klem:)

    SvarSlett
  14. Bella donna Maria... den var lekker!
    Så stilig at du brukte bling i annen farge enn brun/hvitt.
    God helg.
    Ann Elin ♪♫

    SvarSlett
  15. Woooow, dette var helt nydelig!
    Du kan trygt lage flere, for en lekker vintage stil, flotte farger og herlig oppsett! :)

    SvarSlett
  16. Nydelig tag Randi!!
    Og ja, de er utrolig artig å lage!
    Klem

    SvarSlett
  17. WOW!! This is amazing. I love the blue crystals, and the photo. Amazing!!
    Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts.

    Hugs, Mindy

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-