onsdag 12. oktober 2011

DT North Star Stamps - Julekort

Da har jeg laget mine første julekort i år!
Jeg har brukt stempel fra North Star Stamps.
Stempelteksten finner du HER.
Kortene måler 10 x 10 cm. Jeg har kun brukt ett kartong og ett mønsterpapir.
Kantene er svertet med brunt blekk i forskjellige nyanser. 
Blomster er fra Wild Orchid Crafts og andre produsenter. 
Blomstene og kortene har fått Distress Crackle Paint på seg, samt Stickles Star Dust.
Stempelteksten er staset ut med Spellbindersramme.
Ellers så har jeg brukt pyntebær, perlestrå, charms og kvist-puncher. Et bånd holder kortet lukket.  
Kortene legger jeg til utfordringen hos;
HA EN SUPER DAG!

17 kommentarer:

  1. Utrooolig lekre julekort, og veldig masse stemning i dem! De blomstene ser jo nesten ut som kongler. :) Kjempefiiine.

    SvarSlett
  2. så fina julkort , jag gillade dom ....
    kram
    Agneta

    SvarSlett
  3. Hvor er de nydelige og nostalgiske.

    klemm

    SvarSlett
  4. Ååååh....sukk, så lekre julekort :)Julekort i Randi-stil er nyyyyydelig, me like :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  5. Uhhh hvor er de smukke dine julekort! Og du har fået rosen til at ligne en grankogle - det er jo genialt!

    SvarSlett
  6. Lekkert, Randi!! Ga meg skikkelig god julefølelse!! - gleder meg til juleforberedelser nå!!

    Her i sør er det bare bra, men været er alt for vått... Bra med dere oppi nord?

    klems

    SvarSlett
  7. Aldeles nydelige julekort Randi!
    Vakkert pyntet:)
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  8. Hi Randi, thi is a very very beautiful Christmas card. Fabulous. Beautiful combination and flowers.
    lovely greet
    Marja

    SvarSlett
  9. Så underbara små julkort, helt ljuvliga.
    Ha det gott.....

    SvarSlett
  10. Så flotte julekort. Gode farger og flott pyntet.
    Likte dem veldig godt.
    Klem May Britt

    SvarSlett
  11. Ååå så nydelige julekort :)
    klem :)

    SvarSlett
  12. Et nydelig julekort.
    Skikkelig gammeldags preg:)
    ha en fin dag:)

    Lill Anita:)

    SvarSlett
  13. WOW, for en jobb å lage mange av disse vakre kortene!!!!!! Utrolig heldige mottakere som får så flotte julekort!!! :)

    SvarSlett
  14. Det er noen av de lekreste korta jeg noen gang har sett! Flink du er!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-