mandag 17. oktober 2011

DT North Star Stamps - Juletag

En liten juletag med vintagemotiv.
Jeg har brukt vintagemotiv og stempel fra North Star Stamps
Detaljert informasjon finner du HER.
Jeg har brukt "lag-på-lag" med restepapir. Kantene er svertet. Jeg har hatt på litt crackle paint "her og der".
Bak motivet har jeg festet osteklut. Litt bling, stickles og bånd har jeg også puntet med. Blomster er bl.a. fra Wild Orchid Crafts.
Jeg legger denne til utfordringen hos: 
Tusen, tusen takk for alle hyggelige kommentarer!!!

HA EN FANTASTISK FLOTT UKE!

20 kommentarer:

  1. Nyyydelig:)Jeg hadde blitt kjempeglad for å fått en sånn en:)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Jøss, så masse arbeid som ligger bak denne lille tag'en, - men så ble den jo alldeles rålekker da.

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  3. Nyydelig, så mye lekkert i pynten. Vakkert motiv og flotte farger. :)

    SvarSlett
  4. Kjempenydelig tag, nesten som et lite smykke. Likte veldig godt lag-på-lag.

    SvarSlett
  5. Den er slet og ret NYDELIG
    god aften

    knusss

    SvarSlett
  6. Årh hvor er det et fint tag. Dejligt nostalgisk og gammeldags. Så fint!

    SvarSlett
  7. ÅÅååh...sukk...helt nyyyydelig, elsker tagene dine ♥♥
    Klem Lill

    SvarSlett
  8. ÅÅåh....kor fint det var...prøve-prøve...

    SvarSlett
  9. Aldeles nydelig!
    Lekkert pyntet:)
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Denne juletagen var aldeles nydelig!:)
    Du har fått med utrolig mange lekre detaljer her.
    Torill

    SvarSlett
  11. En utrolig lekker tag!!
    Den under også.

    Takk for sist. Koselig å snakke med deg :)

    Ha en fin tirsdagskveld :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  12. What a gorgeous vintage piece! So perfectly done!
    Thank you for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this time around!
    Hugs, Dena

    SvarSlett
  13. Nydelig tag.
    Ha ei fortsatt fin uke.
    Klem May Britt.

    SvarSlett
  14. What a wonderful winter wonderland you've created here Randi! This tag is absolutely stunning, designed exquisitely and so many details to drool over!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-