onsdag 31. august 2011

DT- NORTH STAR STAMPS - BABY

Her har jeg laget et eskekort til en liten "prins".
Eskekortet måler 9 x 11 cm og har en rygg på 3 cm.
Jeg har brukt stempel fra North Star Stamps.
HER finner du mange flotte stempel til barn/baby.
Teksten er stemplet og embosset med clear embossingpulver.

Rundt kantene har jeg hatt Stickles Silver.
Jeg har laget en tag som jeg har festet på sølvskjeen.

Ellers så har jeg brukt blomster fra Wild Orchid Crafts og forskjellige produsenter. Jeg har brukt Spellbinderrammer til å stase ut stempeltekstene.
Jeg legger denne til utfordringen hos Wild Orchid Callenge #31: Tags.


HA EN FIN DAG!

12 kommentarer:

  1. Kjempenydelig eskekort!! Så smart å lage et sånt til å putte skjeen oppi! :-)

    SvarSlett
  2. Helt nydelig eske, de er så yndige og vakre og vil røre et hvert hjerte som setter øynene på den :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  3. Wow this is stunning! Thanks for joining us at WOC this week x

    SvarSlett
  4. Åhh vad fint kort du har gjort igen!! Gillade den lilla skeden du hade satt dit.
    Ha det gott
    hälsar Eva

    SvarSlett
  5. Hi sweetie this is just fabulous gorgeous colours, thanks for joining us at WOC this time hugs pops x x x

    SvarSlett
  6. Vilken söt ask! Jättefin.
    Kram

    SvarSlett
  7. Utrolig lekkert! Passet flott til sølvskjeen!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  8. Utrolig lekker, Randi!!! Alle eskene dine er som små skatter ;D
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett
  9. Utrolig flott og en fin ide med den sølvskjeen inni:)
    takk for at du deler:)

    klem bente;)

    SvarSlett
  10. Очень красиво и остроумно! Идея с ложкой супер!

    SvarSlett
  11. "...født med en sølvskje i kjeften?" :oP Så fint et dikt og kortet er jo også nydelig! Virkelig flott! Klem og god helg!

    SvarSlett
  12. Ååååhhhhhh, så heldig baby!!!! :) :) :)
    Dette var noe av det vakreste jeg har sett i hele mitt liv!!!! ;)
    Så stilig og kreativt med skje inni en boks-inni kortet! WOW!!!!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-