mandag 30. mai 2011

ESKEKORT

Jeg har laget et eskekort som er fylt med sjokolade. 
Kortet måler 12 x 10 cm og er 3 cm høyt.
Kortet er et "lag-på-lag-kort". Mønsterpapiret er fra Tim Holtz.  
Tekstene på kortet er stemplet og embosset med clear embossingpulver. 

Jeg har brukt blomster fra WOC og andre produsenter.  Blomstene har fått Stickles Star Dust over seg. 
Esken inni kortet er 2 cm høy. Tutorialen finner du HER. (Men jeg har forandret litt på målene i forhold til denne tutorialen).
Ellers så har jeg brukt forskjellige Spellbinders-rammer. 
Tekststemplene er fra Stempelglede. Kortet holdes lukket med en silkesløyfe.  
Dette kortet legger jeg til utfordringen hos:
HA EN FIN DAG!

13 kommentarer:

  1. WOW!!! this is stunning! superb work and design and such gorgeous colours too! hugs, Jane x

    SvarSlett
  2. What a gorgeous boxcard here RAndi. You´re just a real master with these stunning boxcards. I so love everything you´ve made and shows here. Stunning work all of it. you´re so talented hun.
    have a wonderful day.

    SvarSlett
  3. Oh my goodness this is absoluely STUNNING! What a beauty! Your projects are all stunning! Love your work! Thanks for joining us at WOC!
    Hugs~ Kim

    SvarSlett
  4. Nydelig eske. Lekkert pyntet og ei nydelig ramme.
    klem :)

    SvarSlett
  5. Hvor er det smukt... og hvis ikke det skulle være din stil, ved jeg ikke hvad ellers:-). Super lækre detaljer, farver og blomster...
    Klemm Lissy

    SvarSlett
  6. Det finns ingen som gör så fina askar som du! Den här är helt fantastisk. Du är sååå konstnärlig och duktig.
    mvh Eva

    SvarSlett
  7. For et nydelig eskekort.
    Finner så mye inspirasjon her hos deg.
    Ønsker deg en fin mandagskveld.
    Heidi :)

    SvarSlett
  8. super rålækkert som alt du laver og fyldt med skønne detaljer
    knus Pia

    SvarSlett
  9. Dette var virkelig flott, utrolig lekkert laget!

    SvarSlett
  10. Sukk, så vakkert! Når det kommer til esker er det jammen ingen som slår deg altså! Her snakker vi absolutt din stil ja :)
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  11. Du skjønne Randi mi!!!

    tuuuusen takk for den flotte dagen hos deg!
    det blei så flott ei eske! skal få lagt den ut så snart limet har tørket....hihi.... :-)

    Ha ei god lang helg med mann og barn så snakkes vi snart søta!

    god klem fra ho Bjørg

    SvarSlett
  12. Lekker eske:) Nydelige farger!
    Ha ei god helg:)

    SvarSlett
  13. da har jeg laget min første korteske, på mal fra deg :) jippi så morro det var :) og tusen takk for at du deler!
    - har og noen nyheter hos oss i AS (kjekt om du tar turen innom)

    Klem, Anja

    her er kortesken min :)
    http://kortkreasjoner.blogspot.com/2011/07/1-ars-dagen-hos-as.html

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-