mandag 14. mars 2011

KONFIRMASJON - ESKE INNI KORT

Jeg har lagd et konfirmasjonskort med en eske inni.
Jeg har gått ut fra denne tutorialen, men jeg har brukt andre mål.
Kortet måler 15 x 15 cm og har fått en rygg på 4,5 cm.
Esken inni kortet måler 14 x 14 cm og er 4 cm høy.
Jeg har brukt stemper fra Stempelglede.
Stempelteksten er staset ut med Spellbindersramme.
Jeg har brukt blomster fra forskjellige produsenter. Jeg har lagt litt Star Dust på blomstene.
Inni kortet har jeg staset ut ramme til skrivefelt.
Her har jeg også pyntet med litt blomster og perler.
Inni esken har jeg staset ut et tekststempel fra Stempelglede.
Jeg har brukt mønsterpapir fra Tim Holtz.
Rundt kantene har jeg lagt på Stickles Gold.
Esken holdes lukket med pyntebånd.
Legger denne til Wild Orchid Challenge #19.
***
ØNSKER ALLE EN FLOTT UKE!!!


11 kommentarer:

  1. Kjempe lekker eske :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Noe så lekkert og kjempesmart med den esken inni kortet.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Fe'menalt, Randi, dette er jo bare nydelig :-))

    SvarSlett
  4. Nydelig eskekort! Blir lekkert på gavebordet :)

    SvarSlett
  5. Lekker, det er ikke så mye mer å si. Den er bare helt nydelig.
    Ha en fin og kreativ uke :-D

    SvarSlett
  6. Ååå så vakkert dette var!
    Nydelig gjennomført!
    Ha en flott uke du også.
    Klem Anne

    SvarSlett
  7. Nydelig eske. Du er bare helt utrolig på disse eskene. Jeg er allerede i gang med en variant av denne, men det tar litt tid. Tror den kommer på fredag/lørdag. Så morro å lage esker.
    Klem :o)

    SvarSlett
  8. Lekker kort og eske til en heldig konfirman:-)
    Nydelig gjennomført som alltid!!

    Ha en fin kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  9. Nydelig kort og eske. Lekkert pyntet som alltid!
    En fin uke til deg også.

    SvarSlett
  10. Skikkelig lekkert! Tusen takk for masse inspirasjon!
    Ønsker deg også en fiiin uke!
    Klem

    SvarSlett
  11. This is so beautiful Randi,I love the papers and the colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-