torsdag 3. mars 2011

ET KORT TIL UTFORDRING

Så ble det et kort også til utfordringen hos Wild Orchid Callenge - #18 Anything Goes.
Kortet måler 15 x 15 cm.
Jeg har brukt papir fra Tim Holtz.
Motivet har jeg lastet ned hos Luna Girl.
Dette er så printet ut på Bazzill-kartong.
Kortet har fått rygg.
Inni kortet har jeg stemplet med et tekst stempel.
Rundt dette og skrivefeltet har jeg tegnet en bord.
Blomstene er fra forskjellige produsenter. Hjerte-charmsen har jeg fått fra snille Anna.
Som "vanlig" har jeg brukt Stickles rundt kantene på mønsterark og kartong.

*
HA EN SUPER DAG!


12 kommentarer:

  1. Superlækkert kort du igen har lavet! Så utroligt mange lækre detaljer.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, med flott motiv og lekkert papir. Veldig fin tekst du har inni kortet, Randi :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, så fintmotiv du har brukt.
    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort med et herlig bilde. Du er bare kjempeflink:)

    SvarSlett
  5. Så nydelig! Likte spesielt godt fargene....

    SvarSlett
  6. Kjempefint kort du har laga.
    Fint bilde. Likte teksten inni.
    Ann Elin :)

    SvarSlett
  7. Hej Randi
    Så fint det glittrar om detta kortet.
    Gillar att det fått rygg. De ser så lyxigt ut då!
    /Maria

    SvarSlett
  8. Åhhhhh så fint et kort. Hvis man savner kort med romantik og nostalgi, skal man bare kigge på din blog. Du laver altså bare de smukkeste ting.
    Kig forbi på min blog, der ligger nemlig en lille overraskelse til dig ;o)
    Ha' en rigtig god aften.

    SvarSlett
  9. Sååå nydeligt et kort !!!

    Ha en dejlig aften

    SvarSlett
  10. Aldeles nydelig kort Randi!
    Lekre farger og pynt som alltid:)
    Ha en riktig god helg, klem:)

    SvarSlett
  11. Det er et super flot kort du har lavet og dine æsker er også rigtigt flotte :-) Tak for dine gode vejledninger, dem er jeg glad for når jeg skal lave æsker.

    Knus

    SvarSlett
  12. Stunning Randi! I love the glitter all around the layers!
    Thanks for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
    Happy Crafting!
    Dena

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-