fredag 25. mars 2011

ESKEKORT, IGJEN....

Jeg fortsetter med disse eskekortene. Denne gang en konfirmasjonseske.
Jeg har brukt denne tutorialen.
Kortet måler 9 x 11 cm, og har en rygg på 3 cm. Jeg har pyntet med perlebånd, halvperler, blomster og charms.
Stempeltekstene er fra Stempelglede.
Jeg har staset ut stempeltekst og skrivefelt med Spellbindersrammer.
Esken inni kortet måler 8 x 10 cm og er 2 cm høyt.
Kortet og esken er laget av kartong.
Blomstene har fått Star Dust på seg. Stickles Gold rundt kantene.
Kortet holdes lukket med bånd.

12 kommentarer:

  1. Du må bare fortsette å lage eskekort eller esker uansett du, for de er jo bare så lekre.
    Denne var nett helt nydelig.
    Ha en fin fredag...:)

    SvarSlett
  2. Åååå, så fantastisk nydelig denne er!! Utrolig lekker!
    Så koselig kommentar jeg fikk av deg i bloggen min! Er så dårlig til å kommentere for tida:( Synes det er et skikkelig tiltak å få skrevet noen ord. jeg bare er slik av og til. Men, jeg SER jo på det du lager. Og det er alltid like lekkert, Randi.
    Ha en flott fredagskveld.
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  3. Det var en nydelig boks.. Har tittet rundt i bloggen din.. Ingen tivil du er flink, og så fint å se at du vil dele "oppskriften" :D

    SvarSlett
  4. En rigtig flot æske du har lavet. En super god ide at lave den til en konfirmant :-)Glæder mig hver gang jeg kigger på din blog for der er altid noget spændende at kigge på og endnu engang tak for at du vil lave tutorials. God weekend :-)

    SvarSlett
  5. Lekkert eske kort!! Helt nydelig layout, pynt og farger!! Tekst stempelet perfekt til en konfirmant:-)
    Ha en fin helg! KLem Laila.

    SvarSlett
  6. Enda ei lekker eske fra deg.
    Nydelig pynt og flott design.
    Takk for flotte tutorialer, jeg skal prøve meg på flere:)
    Ha ei fin helg, klem

    SvarSlett
  7. Jättefin ask.
    Hoppas du får en bra helg.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  8. Har tittet endel på bloggen din og du lager virkelig mye lekkert! Jeg har en award til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  9. This is so wonderful box Randi,I love the papers and the flowers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  10. Elsker eskekortene dine, skal virkelig prøve meg på en slik en dag. Takk for at du deler mal med oss.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-