tirsdag 15. mars 2011

ENDA ET EKSKE- KORT

Så ble det enda et eske-kort. Jeg synes de var utrolig moro å lage.
Jeg har brukt denne tutorialen.
Kortet måler 12 x 12 cm, og esken inni kortet måler 11 x 11 cm.
Sjokoladestemplene vant jeg hos Thats just so cute.
Jeg ser at UNIK HOBBY har disse clear stemplene.
Jeg har brukt mønsterpapir fra Tim Holtz og fra Kort og Godt.
Inni esken har jeg stemplet med "sjokolade-stempler". Jeg har også brukt stempel fra Stempelglede - Vintage Garden.
Rammene på utsiden og på innsiden av esken har fått gullspray over seg.
I bunnen har jeg også brukt "sjokolade-stempel".
Jeg har festet perlebånd rundt kanten inni esken.
Kantene har fått Stickles Gold på seg.
Esken åpnes med denne "rondell-knotten".
Jeg har limt sammen to rondeller og festet bling inni.
Tekststempelet foran på kortet er staset ut med Spellbindersramme.
Jeg har pyntet med blomster fra forskjellige produsenter. Blomstene har fått Star Dust på seg.
Jeg legger denne til utfordringen hos
**
HA EN HERLIG DAG!!!



14 kommentarer:

  1. Lekkert, lekkert!!!! Du lager de lekreste eskene, gang på gang ogjeg blir ikke lei av å studere dem ;). Flink er du!!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig Randi!
    Lekre farger og pynt som alltid:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  3. Utrolig flotte kort/esker du lager. Er like imponert hver gang jeg titter innom. Takk for at du deler:)

    SvarSlett
  4. Veldig, veldig lekkert eske-kort...og flott tutorial. :)

    SvarSlett
  5. Du er bare en mester til å lage de lekreste esker Randi! Nyyydelig!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Igen et mesterværk fra dig... det er sååå nydeligt og fyldt med lækre detaljer

    Ha en god aften

    SvarSlett
  7. Ohhhhhhh hvor er den bare fantastisk. Var lige inde og se din tutorial og blev straks inspireret. Jeg skal lave 2 kort til sølbryllupper og et til et bryllup og jeg vil med garanti afprøve denne fantastisk æske til en eller flere af dem. Tusinde tak for inspirationen. Og så er du altså suveræn til at vælge det helt rigtige papir og pynt. Fantastisk.

    SvarSlett
  8. Her hva en flott blogg med utrolig mye flott.
    Jeg legger deg til min blogg...
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  9. Ååå den var virkelig lekker! Tusen takk for inspirasjonen!

    SvarSlett
  10. Very very nice Randi! I love your style and you make such pretty pictures of your projects! I like the flowers and the glitters!
    Thanks for your lovely comment on my blog!

    Bye, Groetjes from Holland
    Sandra

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-