mandag 24. januar 2011

ETT KORT - TO UTFORDRINGER

Dette kortet har jeg lagd til to forskjellige utfordringer:
og
Wild Orchid Challenge: Challenge #15 - Lets get Sentimental.
Jeg har lagd et kort med et sjokoladehjerte inni.
Tekststemplet er fra Stempelglede og er staset ut med Spellbindesramme.
Jeg har pyntet rikelig med perlebånd på hele kortet.
Også på innsiden av kortet har jeg brukt stempel fra Stempelglede.
Hjertestemplet er stemplet med Coffee og embosset med Clear embossingpulver.

Jeg har festet to rondeller med en bling fra Prima oppå båndet.
Båndet er fra Kuttut.
Kortet holdes lukket med båndet.
Blomstene har fått Star Dust på seg.
Kantene har fått glitterlim rundt.


HA EN HERLIG UKE!

27 kommentarer:

  1. Helt fantastisk flott! Nydelig dekorert!

    SvarSlett
  2. Hei på deg Randi!!
    Lekkert og (som vanlig) gjennomført!!!
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  3. Nydeligt kort : ) Du er så kreativ og lager de lekreste kort og esker med fine detaljer og smarte løsninger med små hjertesjokolader og babyfigurer og alt mulig lekkert. Her er det stappfullt av inspirasjon og lekre idéer.
    Ha ei strålende uke : )
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, nesten for fint til å ødelegge med å ta ut sjokohjertet (men det er jo veldig godt, da :-))

    SvarSlett
  5. Nydelig Randi...........smil!! (det er jo alt du setter fingrene dine "borti" da) - født til dette DU.

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig dekorert kort. Så fin plassering av sjokoladen inni det hjertet.
    ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  7. Hei Randi. Da har jeg lagt en Award i bloggen min til deg............

    SvarSlett
  8. Så fantastisk vakkert kort. Lekkert med alle perlebåndene, og sjokoladen var jo bare perfekt plassert.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  9. Kjempelekkert kort!
    Nydelig med perlebåndet, og det røde sjokoladehjertet var prikken over ien.

    SvarSlett
  10. Wow!!! Et vakkert og stilrent kort, Randi!! Og så herlig detalj med det sjokoladehjertet!!! Lekkert pyntet og veldig flott effekt med perlebåndene!!
    Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  11. OJ OJ Randi vilket fint kort.....pärlor i långa rader....sååååå snyggt gjort!! Helt underbart kort hära du!! WOW säger jag!!! =)

    Kram kram

    SvarSlett
  12. Så lekkert kort du har laga.
    Det er nydelig med alle perlene.
    Virkelig eksklusivt.
    Hilsen Ann Elin.

    SvarSlett
  13. Fantastisk smukt kort... lækker detalje med alle de perler og sikke et smukt stempel

    Ha en dejlig aften

    SvarSlett
  14. Oj, oj - så utrolig flott Randi!
    Idèen med sjokoladejerte inne i hjertestempelt var kjempeflott - kanskje jeg kan låne den en gang;)
    Ønsker deg en flott og kreativ uke!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  15. "Enkelt" og dekorativt! Stilig med fargekontrastene mellom det hvite arket og den knallrøde sjokoladen - du er jaggu flink! Ha ei flott uke, du også, og stor klem fra meg! :oD

    SvarSlett
  16. Nydelig og lekkert kort!

    Ha en fin dag:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  17. Nå har jeg vært inne flere ganger hos deg å koset meg med alt det vakre du lager!
    Nå var det på tide å legge igjen en hilsen som takk for alt det nydelige jeg får se. du er utrolig dyktig!
    Jeg er selv nybegynner, og sliter litt både med det ene og andre, men hos deg finner jeg virkelig lyst til å fortsette! Tusen takk skal du ha!
    Kan jeg spørre hvordan du får så fine rammer rundt bildene dine?

    SvarSlett
  18. Nyyydelig kort Randi!!

    Ha en fin dag! Klem Laila.

    SvarSlett
  19. Ååå, så lekkert. Virkelig delikat og elegant på engang. Hvor kjøper du de sjokohjertene hen da?...og perlene..;) Klem

    SvarSlett
  20. Blir helt målløs jeg. Dette erjo bare vakkert. Det er ikke mange som klarer å få bare hvitt til å bli så nydelig.Og sjokoladehjertet er prikken over i'en.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Klem :o)

    SvarSlett
  21. Så elegant og indbydende. Er vild med perlebåndsrammerne. God torsdag til dig

    SvarSlett
  22. Nydelig kort :) Og utrulig masse flott du har laga tidligare og :)

    SvarSlett
  23. Kjempelekkert, rett og slett:) Nydelige farger og nydelig pyntet!

    SvarSlett
  24. For et elegant kort! Og så lekkert med sjokoladehjertet inni! Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Ha en flott uke :) Klem fra Gunhild

    SvarSlett
  25. Hei Randi!
    Så mye lekkert du har laget siden sist jeg var innom hos deg. Nå begynner jo det å bli en stund siden, så jeg hadde mange sider å beundre her på bloggen din! Så dyktig du er!!
    Dette var jo ikke noe unntak,- bare fantastisk lekkert og nydelig lagd!
    Ha en koselig dag!
    Klem fra Kari

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-