tirsdag 18. januar 2011

BABY-KORT

Her holder jeg fortsatt på med mønsterpapir fra Tim Holtz.....

Her har jeg lagd et kort med en liten "skuff" inni.

Jeg har brukt gelantinplate som vindu.
Kortet holdes lukket med magneter som er skjult under mønsterpapiret.
Jeg har festet en liten porselensfigur oppå "skuffen".
Rammen som er festet på utsiden av esken er fra Kort og Godt.
Rammen har fått et strøk med Distress Cracle Paint på seg.
"GRATULERER" er staset ut med Spellbindersramme.

Inni skuffen ligger en liten sølvskje.
Jeg legger denne til utfordringen som Wild Orchid Callenges har:
Callenge#15 Lets get Sentimental

For lettere å dra skuffen ut, har jeg festet noen rondeller med en bling inni som håndtak.
Bak den hvite platen har jeg festet en tag for å skrive en personlig hilsen på.
Jeg har pyntet med blomster, bånd og charms.
Alt av charms på denne har jeg fått fra snille Anna på Island.
Ellers så har kortet fått litt glitterlim, bling og perler på seg.
***
HA EN FLOTT DAG!

34 kommentarer:

  1. Så smart løsning, kort og gave i ett:)
    Lekkert!
    Klemmmer:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott. Du er en mester på å lage disse eskene. Jeg er meget imponert

    SvarSlett
  3. Oh my gosh noe så nydelig. Du er så utrolig kreativ.... Helt fantastisk lekkert.....

    SvarSlett
  4. Dette var supernydelig. Så lekkert pyntet og så fint med en gaveeske og kort i ett.
    klem :)

    SvarSlett
  5. This is soooooo gorgeous!!

    SvarSlett
  6. OiOi....du har gjort det igjen...hver gang jeg ser noe nytt og lekkert fra deg så blir jeg målløs og imponert!! Du har så flotte løsninger og alt blir så nydelig pyntet! Akkurat passe. Tusen takk for inpirasjon....det klør i fingrene etter å prøve.
    Denne var helt skjønn!!

    SvarSlett
  7. For et fantastisk kunstverk - blir bestandig målløs av hvor vakkert du gjør alt!!
    Ha en fin dag!
    Klem, Bente

    SvarSlett
  8. Åh, wow...nok en vakker kreasjon fra deg. Utrolig lekkert gjennomført. Nydelige papirer også.
    Klem :)

    SvarSlett
  9. Hej Randi;)
    Jeg bliver ved med at være mundlam.....

    knus og kram herfra

    SvarSlett
  10. Jeg blir bare helt stum, noe så nusselig. Du er da superdyktig!
    Klem fra Toten :-D

    SvarSlett
  11. wow Randi super rålækkert kort med sååå fine detaljer, har prøvet om jeg kunne finde ud af hvor du har købt den søde udskårne ramme som sidder uden og inde på forsiden, den er så sød så kunne godt tænke mig at vide hvor du skaffer dem fra, har set du før har anvendt dem
    knus Pia

    SvarSlett
  12. Herremin for et fantastisk prosjekt, Randi!
    Nyyydelige detaljer, det er så kreativt at det er helt utrolig, fatter ikke hvordan du finner på alt.

    Ha en flott dag.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  13. SÅ HÄFTIGT får man säga shit va coolt? för det va exact det jag sa högt när jag såg denna. -vaddå frågade min familj. jag visade dom o dom håller fullständigt med. helt underbar. tack för all inspiration.kram

    SvarSlett
  14. Blir helt imponert hver gang jeg titter innom. Den ene kreasjonen flottere enn den andre. Utrolig hvor du henter inspirasjonen fra:)
    Takker for at du deler........

    SvarSlett
  15. Åhh vad fint...som allt du gör. Tittar alltid i din blogg, beundrar och blir inspirerad.
    Tack för att du delar med dig av din kreativitet.
    mvh Eva i Kalmar

    SvarSlett
  16. Åååååå, jeg blir helt satt ut!! Noe så nyyyyydelig! Det finnes visst ingen grenser for hvor kreativ du er. Dette var fantastisk flott!!

    Klem,
    hanne

    SvarSlett
  17. Ååå herlighet noe sååå nyyydelig, herlige farger og sååå mange flotte detaljer:)
    Klem:)

    SvarSlett
  18. Nyyydelig!!! Utrolig lekkert dekorert!
    Ha en flott uke.
    Klem Anne

    SvarSlett
  19. Wow, blir helt målløs av beundring! Så vanvittig stilig, Randi :) Likte absolutt alt!
    Klem Lill

    SvarSlett
  20. Dette må være noe med det vakreste og mest oppfinnsomme kortet jeg har sett. Helt utrolig lekkert satt sammen. Du er bare helt rå!!!

    Ha ei fortsatt fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  21. It's beautiful!
    cendrillon
    http://le-scrap-de-cendrillon.over-blog.com/

    SvarSlett
  22. Fantastik prosjekt!! Randi xx

    SvarSlett
  23. Jeg løfter armene i været og sier WOOOOOOOW sååå Nyyydelig kort !!!Ikke bare den men allt det andre du også har laget siden jeg var her sist:-)
    Så koslig for kommentaren i bloggen min, og det er riktig at jeg ikke har fått tak i den punchen ennå.
    Må du ha strålene Uke.
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  24. Det er SÅ NYDELIG GJENNOMFØRT alt du lager Randi. Jeg blir GLAD når jeg ser alt det flotte du lager - tusen takk for at du deler med "oss andre".

    Tusen takk også for veldig koselig kommentar på Vintage´n min av Oldemor.

    Klem Lillian

    SvarSlett
  25. Wawwww. Der findes næsten ingen ord for, hvor smukt du har lavet denne æske...så utrolige mange lækre detaljer du har sat på, lækkert papir.
    Ha en dejlig dag og tak for dine altid søde kommentarer på min blog

    SvarSlett
  26. Wow, dette er aldeles vakkert, Randi ! Regner med at du som er så kreativ har kommet opp med denne ideen selv :-) Kjempeflott. Nydelige papirer også, som ikke trenger all verdens pynt.
    Heldig den som mottar denne flotte gaven :-)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  27. This is just stunning!!
    I haven't seen such box before, gorgeous!

    SvarSlett
  28. WOW!! This is absolutely gorgeous!! What a beautiful gift for a baby. I am happy to see that you could use the charms :o)

    SvarSlett
  29. Woww es ist wunder schön(beautiful) schade das es kein Tutorial dafür gibt.Hätte ich gut gebrauchen können.

    SvarSlett
  30. Hva kan jeg si?! Annet enn WOOOOOOW!!!!! Jeg er totalt stum av beundring!!!! :) :) :)
    Du verden for en flott babygave!!! Kortet er jo en gave i seg selv!
    Heilt NYYYDELIG!!!!

    SvarSlett
  31. Jeg bøyer meg i støvet...

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-