mandag 29. november 2010

UTFORDRING #11 HOS WILD ORCHID CRAFTS

Jeg lagde et julekort på formiddagen i dag, og tenkte å legge det inn på utfordringen som
Wild Orchid Crafts har denne uken.
Jeg har brukt av papirene som jeg vant hos Sukkersött for et par uker siden.
Ellers så har jeg brukt rikelig med perler, sverte og glitterlim.
Stemplet Gledelig Jul er fra Stempelglede.
Jeg har lagd "rygg" på kortet og festet perlebånd på.
Har pyntet med blomster fra Inkido og Kort&Godt.
Motivet er staset ut med Spellbindersramme.
Kortet måler 15 x 15cm.


HA EN SUPER-FLOTT UKE!


12 kommentarer:

  1. Jättafina änglar! Ble jo liksom en ren fargestil i hele kortet :o) Skönt, jätteskönt! Klem!

    SvarSlett
  2. Å så fint det var Randi. Nydelig pyntet og de englene var bare aldeles bedårende.

    Ps! Har handlet CB :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort,som en vakker drøm :)
    Kjempeflott dekor og design :)

    <3-lig Lill

    SvarSlett
  4. Nydelig. Fantastiske farger....

    SvarSlett
  5. så super lækkert kort
    knus Pia

    SvarSlett
  6. Hi Randi,
    You've won an award! Please visit my blog to find out more!

    SvarSlett
  7. Vilket underbart tjusigt julkort!!
    ha det bra...

    SvarSlett
  8. Et lekkert kort Randi!! Nydelig med alle perlene, motiv og pynt sammen:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  9. Aldeles nydelig kort du har laget her Randi.
    Delikat og lekkert:)
    Klem:)

    SvarSlett
  10. This is such a beautiful card!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-